InspiracjeModowe

Kinga Sawczuk i Antonina Flak w magicznej kampanii Cropp

Kasia Pietrzak Autor: Kasia Pietrzak
Magic. We have it. - to najnowsza kampania marki Cropp, której twarzami zostały dwie topowe polskie influencerki – Kinga Sawczuk @kompleksiaraxx i Antonina Flak @samosiaa_yt. Cropp kiedyś mocno utożsamiany z tzw. „dziewczyną na deskorolce”, dziś otwiera się na nowe. Chce podkreślić zmiany, jakie zaszły nie tylko w jego wizerunku, ale także w ofercie sklepu. Tym samym zachęca odbiorców, by odkryli tę markę na nowo.
Kinga Sawczuk i Antonina Flak w magicznej kampanii Cropp

Nowa kampania ma na celu pokazać odbiorcom, że Cropp oferuje więcej, niż może się wydawać. Marka dąży do tego, żeby w jej kolekcjach każda dziewczyna, niezależnie od swojego stylu, czuła się pewnie. Nie ma dwóch identycznych osób i to właśnie ta różnorodność napędza firmę do działania. Twarzą kampanii zostały Kinga Sawczuk (@kompleksiaraxx) oraz Antonina Flak (@samosiaa_yt) - influencerki z generacji Z, znane są ze swojej kreatywności, którą na co dzień pokazują na TikToku. Każda z nich jest wyjątkowa, każda z nich wyraża siebie w inny sposób, każda z nich może znaleźć coś dla siebie w nowych kolekcjach marki Cropp.

Magic. We have it. Cropp


Magic. We have it. Cropp
fot. materiał prasowy LPP


CroppCroppPrzejdź do sklepu

Trends. We have it. Mimo widocznych zmian, Cropp pozostaje wierny swoim wartościom i nie rezygnuje ze swojego wyjątkowego charakteru. Marka podąża za trendami, ale interpretuje je na swój własny sposób. Stylowa krata i hipnotyzujące printy. Wyrazista zieleń i czekoladowy brąz. Pikowane formy i dzianinowe materiały. Szerokie nogawki i spódniczki mini. To wszystko składa się na najnowszą kolekcję. Całość uzupełnia szereg dodatków: od wysokich kozaków, przez mocną biżuterię, aż po dodające charakteru skórzane paski.

Kinga Sawczuk i Antonina Flak w kampanii Cropp

Kinga Sawczuk i Antonina Flak w kampanii Cropp
fot. LPP


Magic. We have it. Różnorodność. Kreatywność. Nowoczesność. To wartości, które są mocno zakorzenione w DNA Croppa i to właśnie do nich marka odwołuje się w prezentowanej kampanii. Całość osadzona została w magicznym klimacie, który przenosi odbiorców w inny wymiar. Abstrakcyjna scenografia połączona z wyrazistym różowym kolorem podkreśla trendowe wzory i stanowi kontrast do prezentowanej kolekcji, a efekty specjalne nadają kampanii wyjątkowości.Trendy. Moda. Mocne printy. Inspiracje. Balans. Odwaga. Zabawa. Pewność siebie. To właśnie to i wiele, wiele więcej znajdziesz w Cropp.

CroppCroppPrzejdź do sklepu

Udostępnij na:
Ocena: 4,5 na 5  6 oceny
Skomentuj



Komentarze


    Twój komentarz może być pierwszy!